Muziekevenement in de Agathakerk (RKVV Dem steunt Ethiopië)

oktober 20 @ 13:30 - 18:00

Op zondag 20 oktober organiseert de Stichting RKVV DEM steunt Ethiopië, samen met vrijwilligers van de St. Eloy parochie, van 13.30 uur tot 18.00 uur een muziekfestival in de Agathakerk.

Een zevental muziekgroepen zullen optreden: Kuzola (Velsen-Noord), WAZ-Mank (gemengd mannenkoor Wijk aan Zee), popkoor Sivolta (Beverwijk), Close2U (Harmony groep uit Heemskerk), Bende van Sax (saxofoongroep Heemskerk), popkoor Popcorn (Heerhugowaard) en Afrikaanse djembé groep (Alkmaar). U wordt van harte uitgenodigd om die zondagmiddag te komen luisteren. De toegang is gratis. Een vrijwillige bijdrage aan de projecten van de Stichting RKVV DEM steunt Ethiopië wordt op prijs gesteld.

De Stichting RKVV DEM steunt Ethiopië (https://demsteuntethiopie.nl) is in 2009 opgericht met voormalig pastoor Kaleab Masresha Shiferaw als roerganger. Deze Stichting viert dit jaar haar 15-jarig bestaan en is zeer verheugd om dit muziekevenement in de 100-jarige Agathakerk te mogen organiseren. De Ethiopische projecten zijn in het bijzonder gericht op ondersteuning van schoolprojecten en individuele studenten, hulp aan fysiek en geestelijk gehandicapte jongeren en het stimuleren van sportbeoefening.

Datum:
oktober 20