Op de fiets op weg naar Maria (het putje van Heiloo)

september 28 @ 10:00 - 15:00

“Maar wie hoopt op de HEER krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput.” (Jesaja 40, 31)

Kom en fiets met ons mee! Net zoals God ons vernieuwde kracht geeft, wordt iedereen uitgenodigd om samen op pad te gaan en te genieten van Zijn prachtige schepping op weg naar Onze Lieve Vrouw ter Nood.

We vertrekken rond 10.00 uur vanuit de Agathakerk en maken om 11.00 uur de Heilige Mis mee in de genadekapel van het Heiligdom. Daarna worden we rondgeleid door rector de Wit. Om 13.00 uur lunchen we gezamenlijk en rond 14.00 uur vertrekken we weer naar huis.

Natuurlijk kan niet iedereen fietsen en moeten we ook rekening houden met onze grillige natuur. MAAR IEDEREEN KAN MEE! Dus geeft u zich gerust op: gaat u meefietsen of wilt u graag met de auto. Rijdt u zelf en wilt u zo nodig ook passagiers meenemen? Achter in de kerk liggen inschrijfformulieren, maar u kunt ook alvast mailen of bellen naar het secretariaat.

Datum:
september 28